TALISMANA, IRAKURKETA ERRAZA
  • TALISMANA, IRAKURKETA ERRAZA

TALISMANA, IRAKURKETA ERRAZA

PVP: 13,00 €
BEZ barne
9788409535842
WALTER SCOTT
VARIAS

0

0

0

Kopurua
EN STOCK

Talismana zaldunen, damen eta borroken eleberria da. Rikardo Lehoibihotza buru duen 3. gurutzadan gertatzen da. Rikardok Jerusalemgo hiria berreskuratu nahi du, Saladin sultanak gobernatzen dituen sarrazenoen eskuetan dago eta.
Pertsonaia nagusia Sir Kenneth zaldun eskoziarra da. Gizon ausarta, zintzoa eta leiala. Neska gazte eder batez maiteminduta dago. Baina akats izugarria egingo du... Era berean, bi traidore Rikardo erregearen aurka azpijokoan ari dira. Justizia egingo da?
Liburu hau irakurtzean jakingo dugu. Eta ez dugu ahaztu behar talisman bat naturaz gaindiko ahalmen bat duen objektu bat dela...

Fitxa teknikoa

ARGITALETXE
Irakurketa Erraza
NEURRIAK
21x16zm.
ORRIALDEAK
132
URTEA
2024

También podría interesarle

IRUZKINAK

TALISMANA, IRAKURKETA ERRAZA

Talismana zaldunen, damen eta borroken eleberria da. Rikardo Lehoibihotza buru duen 3. gurutzadan gertatzen da. Rikardok Jerusalemgo hiria berreskuratu nahi du, Saladin sultanak gobernatzen dituen sarrazenoen eskuetan dago eta.
Pertsonaia nagusia Sir Kenneth zaldun eskoziarra da. Gizon ausarta, zintzoa eta leiala. Neska gazte eder batez maiteminduta dago. Baina akats izugarria egingo du... Era berean, bi traidore Rikardo erregearen aurka azpijokoan ari dira. Justizia egingo da?
Liburu hau irakurtzean jakingo dugu. Eta ez dugu ahaztu behar talisman bat naturaz gaindiko ahalmen bat duen objektu bat dela...

Bidali zure iruzkina