EL MISTERIO DEL CAMINO DE SANTIAGO, IRAKURKETA ERRAZA
  • EL MISTERIO DEL CAMINO DE SANTIAGO, IRAKURKETA ERRAZA

EL MISTERIO DEL CAMINO DE SANTIAGO, IRAKURKETA ERRAZA

PVP: 13,50 €
BEZ barne
9788494241758
GAUMIN

160

210

0

Kopurua
EN STOCK

Gaztelaniaz edizioa. Irakurketa erraza.
Diotenez, Santiago Bideak magia egin dezake ibiltari bakoitzaren baitan. Ulises marinel zaharra da. Bere itsasontzia hondoratu zenean, bera bakarrik atera zen bizirik, eta beldurra hartu zion bizitzari. Kemen, berriz, mutil gaztea eta irribarretsua da. Itxuraz, ezin zoriontsuagoa, bizitzaz eta bere neska-lagunaz maitemindua.
Adina: 14 urtetik aurrera.

Produktu berria

IRUZKINAK

EL MISTERIO DEL CAMINO DE SANTIAGO, IRAKURKETA ERRAZA

Gaztelaniaz edizioa. Irakurketa erraza.
Diotenez, Santiago Bideak magia egin dezake ibiltari bakoitzaren baitan. Ulises marinel zaharra da. Bere itsasontzia hondoratu zenean, bera bakarrik atera zen bizirik, eta beldurra hartu zion bizitzari. Kemen, berriz, mutil gaztea eta irribarretsua da. Itxuraz, ezin zoriontsuagoa, bizitzaz eta bere neska-lagunaz maitemindua.
Adina: 14 urtetik aurrera.

Bidali zure iruzkina