SALBURUA, HEZEGUNEKO HEGAZTIAK, IRAKURKETA ERRAZA
  • SALBURUA, HEZEGUNEKO HEGAZTIAK, IRAKURKETA ERRAZA

SALBURUA, HEZEGUNEKO HEGAZTIAK, IRAKURKETA ERRAZA

PVP: 19,00 €
Impuestos incluidos
9788419227539
EDICIONES BETA III MILENIO

240

170

0

Cantidad
EN REPOSICIÓN


IRAKURKETA ERRAZA.
Salburuako hezeguneak parke naturala dira. Gasteizen dauden aintzira eta baso batzuk dira. Oso leku garrantzitsua eta baliotsua da. Parke honetan hegazti eta beste animalia mota asko bizi dira.
Hegazti askok honaino bidaiatzen dute negua igarotzeko. Udaberrian beste hegazti batzuk itzultzen dira Afrikatik txitak edukitzera. Liburu honetan animalia hauek ezagutu ahal izango dituzu eta bere bizitza nolakoa den ikasi.
Liburua kolorez ilustratuta dago hegaztien akuarela deigarriekin.
IRAKURKETA ERRAZA bilduma, irakurtzeko eta ulertzeko zailtasunak dituzten pertsonei zuzenduta dago. Liburuetan hizkuntza erraza, zuzena eta egunerokoa erabiltzen da. Hizki handiak, bazter zabalak, ilustrazioak eta hitzen definizioak, koadroetan, erabiltzen dira.

Ficha técnica

PÁGINAS
100

Opiniones

SALBURUA, HEZEGUNEKO HEGAZTIAK, IRAKURKETA ERRAZA

IRAKURKETA ERRAZA.
Salburuako hezeguneak parke naturala dira. Gasteizen dauden aintzira eta baso batzuk dira. Oso leku garrantzitsua eta baliotsua da. Parke honetan hegazti eta beste animalia mota asko bizi dira.
Hegazti askok honaino bidaiatzen dute negua igarotzeko. Udaberrian beste hegazti batzuk itzultzen dira Afrikatik txitak edukitzera. Liburu honetan animalia hauek ezagutu ahal izango dituzu eta bere bizitza nolakoa den ikasi.
Liburua kolorez ilustratuta dago hegaztien akuarela deigarriekin.
IRAKURKETA ERRAZA bilduma, irakurtzeko eta ulertzeko zailtasunak dituzten pertsonei zuzenduta dago. Liburuetan hizkuntza erraza, zuzena eta egunerokoa erabiltzen da. Hizki handiak, bazter zabalak, ilustrazioak eta hitzen definizioak, koadroetan, erabiltzen dira.

Escribe tu opinión